Temat brzmi nieco enigmatycznie, ale jest bardzo istotnym problemem w hotelarskim świecie. Od czego zależy, że jedne hotele są częściej odwiedzane przez gości niż inne pomimo, ze mają np. lepsze warunki lokalowe czy też lokalizację. Wszystko to determinuje Dusza owego hotelu. Swego czasu stworzyłem autorski program pt „ co zrobić żeby hotel miał Duszę” dla Akademii Inwestycji Hotelarskich.

Aby dobrze zrozumieć ten proces porównam hotel z organizmem człowieka bowiem  Dusza Hotelu odzwierciedla ciało człowieka

Dzisiaj omówię w zarysie Usta Hotelu czyli Wejście Główne.

 

To zagadnienie rozpatruje się w trzech aspektach:

Logo Hotelu

Otwarta przestrzeń

Oświetlenie

 

Wejście główne jest bardzo istotnym elementem, który bezpośrednio oddziałuje na potencjalnego gościa ponieważ wszystkie aspekty wyboru zlokalizowane są w jego umyśle nieświadomym, na którego to nie ma świadomego wpływu. Przeanalizujmy wejście hotelu pokazanego na zdjęciu.

 

Kiedy podjedzie klient pod taki hotel, to w pierwszej kolejności będzie się rozglądał za jego wejściem głównym, które to w omawianym przypadku jest nie widoczne. Nazwa Hotelu , logo oraz przynależność do ewentualnej grupy hoteli jest tajemnicą. Tak w ogóle ten hotel jest tajemniczy. Ta sytuacja doprowadza do tego, że potencjalną grupą klientów w tym hotelu będą goście którzy chcą zachować status Inco gnito. Hotel ten będzie sprzyjał gościom , którzy będą robić interesy typu skrytego.

CDN