Sukces w hotelarstwie – niewątpliwie należy stosować kategorie ekonomiczną określenia sukces:, czyli rosnącą wartość sprzedaży rezerwacji, konferencji, usług dodatkowych, itd.…, Ale to nie wszystko - doświadczenie podpowiada mi,  że istnieje też inna twarz sukcesu w hotelarstwie niż tylko ta bezwzględna wartość zysku!

Sukcesem dla hotelu są wizyty gości  ze świata polityki, kultury, sportu, sztuki – gości typu celebrity. Rosnąca ranga konferencji i mityngów, zapadających decyzji w kuluarach – bądź to finansowych dla biznesu, bądź mających inny, pozytywny wpływ dla lokalnej lub szerszej społeczności. Udane party, wesela, tętniące życiem bary. Uznanie dla poziomu usług typu – fryzjer, mini galeria sztuki i biżuterii, cafeterii gromadzącej w dyskretnych wnętrzach śmietankę plotkarzy! Stworzenie takiej kultury serwisu, że mówi się o hotelu, który ma DUSZĘ! Sukcesem w hotelarstwie jest również – zadowolona, lojalna, oddana, profesjonalna, uprzejma grupa stałych pracowników, ponieważ sposób bycia odczucia i styl serwisu twojej załogi, przełożą się na odczucia i emocje z pobytu Twoim gościom.