Wizytówka jak sama jej nazwa , pokazuje cel i jej znaczenie. Temat opracowania wizytówki jest bardzo złożony i przedstawię go w bardzo krótkim zarysie. Aby opracować wizytówkę zgodnie z zaleceniami Feng-Shui trzeba sporządzić mapę horoskopowa jej właściciela oraz przeprowadzić dokładna analizę astrologiczną (astrologia chińska) firmy . Poza tym bardzo ważne jest utworzenie logo. Kilka słów o nim

Galeria logo w/g zasad Feng Shui na końcu artykułu 

1/ logo musi być zgodne z wyobrażeniem firmy
2/symbol czy tez znak firmowy musi być nośnikiem energii, która określa odpowiedni      komunikat.
3/znak firmowy czy tez logo musi cechować proporcjonalność, zrównoważenie w kształcie i kolorze. Przy takim układzie jest nośnikiem energii, która zapewnia sukces firmie.
4/im prostsze , estetyczne tym lepiej.
5/nie wolno używać znaków czy symboli z innych kultur( w Polsce reklama w tej materii bije rekordy w skali światowej!!!)
6/ całość powinna cechować równowaga yin/yang czyli elementu biernego z elementem aktywnym.
7/adekwatna nazwa firmy do jej profilu.
8/kształty całego logo etc.

Wizytówka powinna być odpowiednich wymiarów , które też uzależnione są od profilu działalności oraz od jej  charakteru i celu jaki ma spełniać. Uniwersalna zasada w wyznaczaniu prawidłowych wymiarów wizytówki jest technika złotego podziału zwanego też złotym cięciem. Bardzo ważna jest odpowiednia lokalizacja loga firmy , jej nazwy , nazwiska właściciela ,adresu itd. Istotną rzeczą są użyte litery alfabetu oraz rodzaj użytej czcionki, bowiem  każda litera alfabetu jest nośnikiem odpowiedniego żywiołu i mistrzostwem w tworzeniu nazwy firmy jest tak jej dobranie aby energetyka nazwy była zgodna energetyką profilu firmy która zapewni sukces oczywiście przy odpowiednim zastosowaniu zależności miedzy żywiołami. Evelyn Lip wydała książkę , która zdradza pewne tajniki tworzenia wizytówek i logo ale jest to naprawdę tylko niewielka namiastka tego jakże ciekawego i bardzo obszernego tematu. Z własnego doświadczenia wiem ,że wykonanie projektu wizytówki czy logo czy też jednego i drugiego jest bardzo odpowiedzialna pracą ,która wymaga dużego doświadczenia i znajomości tego zagadnienia  i pochłania ona bardzo dużo czasu do tego stopnia ze nie kiedy trzeba temu poświęcić od 50 do 100 godzin pracy.